Friday, February 24, 2012

USTAZ AZHAR IDRUS DI MANJUNG 18-19 FEB 2012

Alhamdulillah.... program UAI(ustaz azhar idrus) di manjung berjaya dilaksanakan buat kali kedua bagi 2 tahun berturut-turut...Kali ini crew UAI dari terengganu yang paling ramai berbanding tahun lepas disamping itu UAI bawak skali peneman hidupnya yg no.2..Dan jumlah yang hadir untuk tiga-tiga program UAI berganda-ganda ramainya...lega rasa...bertambah famous ustaz...

Semakin ramai peminat...bertambah resah aku tengok UAI...yealah..kemana-mana mesti..ada yang tegur...'ustaz nak bergambar bleh'...so ustaz pun posing la..semint dua..

Program UAI kali dapat di jayakan oleh crew JKKK sutun celup tepun(nama yg diberi oleh UAI) yang berkerja keras demi majlis berjalan dengan sempurna yg terdiri daripada Hj pawi(ketua JKKK), Hj keon,Hj shah rizan, aku a.k.a matyie,hairul MD,hanizam

Terima kasih semua....tahun depan harap-harap ustaz datang lagi...


Dan yang paling best skali....akhirnya dapat jua UAI naik kete aku......hehehehe..waktu nie..UAI baru abis sarapan pagi kat Pok ya nasi dagang...Hj pawi yg ambik UAI kat hotel...abis sarapan Hj pawi bagi chance kat aku...UAI naik kete aku utk balik ke hotel...'gembira nya dalam hati'...


crew JKKK sutun celup tepun....hj keon tertinggal...permit tak dapat..
bersama Norizam sabran d pangkor


UAI di pangkor


bersama sham kamikaze..


bob kuman

Ali XPDC n UAI
yg baju biru nie..member ustaz.. nama dia hafiz jockey kete Rally malaysia proton staria GTI R3...hebakkkk....

No comments:

Post a Comment